3/07/2012

Haluaisin

drikke

Niin että minä haluaisin pitkästä aikaa maistella vähän viintä. Ja mennä diskoon, vaikka onhan mulla omia diskoja ollut aika lailla. Yksi oma disko on sellainen, jossa on vain minä ja minun punaiset hienot kuulokkeet jorataan ulkona kadulla. Toinen oma disko on sellainen, jossa minä ja yks kundi kreisijorataan rajusti. Tänään oli sellainen kreisijorausdisko sen kundin kanssa, kun kuunneltiin musiikkia minun puhelimen kaiuttimesta. Seuralaiseni innostui välillä niin, että puhelin lensi ilmaan ja lattialle. Mutta hyvissä bileissähän menee usein väistämättä jotain rikki. Olisipa hyvä syy hankkia iPhone.

Sillä kundilla on aika hyvä musiikkimaku. Kreisijorausdiskomme soittolistalla oli seuraavia suosikkikipaleita:

Lyckans Undulat
Liian Myöhään
The Reeling
Drø Sø
Wildcat
Tinnitus i Hjärtat

Viiniä emme kuitenkaan maistelleet -ei nyt ihan keskellä keskiviikkopäivää viitsi. Ja totta puhuen seuralaiseni on aika reilusti alaikäinen. Seitsemäntoista vuoden päästä sitten.

P.S. Olen innossani, sillä huomenna Diskokuningas tekee valtiovierailun pohjoiskalotille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 kommenttia:

tiiku kirjoitti...

mäki haluun diskoon !! ja viintä sivistyneesti. mun edellisestä diskosta on joku yli 3 viikkoa... ja silloinki olin autolla ja menin kuolleena seuraavan päivän töihin puol kasiin :-D

Roosa kirjoitti...

viinidisko, hmmm, ei kuulosta yhtään pahalta kyllä. samat mieliteot näemmä!

Anonyymi kirjoitti...

eikö se ole pikemminkin hyvä syy hankkia nokia?

tarkoitan:

http://iseeahappyface.com/its-the-only-way-to-destroy-it

no, nokia 3310 musavehkeillä!


ja itsekin tänään krebasin linnea 2 v. kanssa veronica maggiota, kyllä tykkäs!

terv. ruotsin serkku

Anonyymi kirjoitti...

ps ootko kuvannu itsesi vuorten väliin paksummilla hiuksilla ja pienemmillä tisseillä? in your dreams!!!!!!!!!!!
ei waa heh heh no hard feelings<<3<3


se monica taas

anna_666 kirjoitti...

onko toi kuva osa sitä isompaa sarjakuvakokoelmaa?

Anonyymi kirjoitti...

onko ashacucu muuten väännös ohsococosta?

Miina kirjoitti...

Tiiku, Eih, viikonloppuna puol kasin työpäivät on kamalia! Tai onhan ne kamalia koska tahansa, ainakin minulle. :--D Toivottavasti pääset pian diskoilemaan!

Roosa, hahaha kyllä!

Ruotsinserkulle terkkui (hahah) että joo, 3310 on parasss mutta jos siihen saisi ne musavehkeet ja netin ja ja ja.....äly__puhelin on liian jees!

ja hahahah joo, oon näköjään :--DD

anna_666 joo, on. Mulla on yks kuva Anna_666 mut unohdin näyttää sen sulleeeee

Anonyymi, jouduin googlaamaan mikä toi ohsococo on, joten ei varmaankaan.