3/26/2012

And it feels like.......HOME

Tämä kuuluu soida taustalla!!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Terkkuja Lindalle!!!!! Toivottavasti Espanjassa aurinko jo lämmittää kun Norjassa on kehno sää.

Kuvat on otettu jonain hienona krapula-aamuna mun luona. Ikävä! Krapula-aamuja ja krapulakamuja mun krapula-aamujen viettopaikkaa. Toivottavasti pääsen sinnekin takaisin kun palaan täältä. Täällä mulla ei ole kertaakaan ollut krapulaa. Se saattaa johtua siitäkin, että viinilasi tai olut maksaa baarissa 79 kruunua (= ihan sikana).

Olen ollut huisin kiireinen viime aikoina. Nyt on onneksi taas tylsää. Mutta on ihan ok kerätä voimia, sillä ensi kesästä tulee kaikista parahin seikkailukesä ikinä!!!!!
En malta odottaa. Se alkaa viidenkymmenen viiden päivän päästä. Onneksi saan jo esimakua seikkailemalla Ruotsiin pääsiäsilomaksi -saanpahan ottaa hetkeksi käyttöön optimistisena tänne pyytämäni Converset. Jälkeepäin sain kuulla, ettei Tromssassa ole kevättä. On vain lyhyt siirtymisaika talven ja kesän välillä, jolloin silloinkin voi hiihtää. Tällä hetkellä täällä on satanut taas viisi päivää putkeen (okei, olin viikonlopun Harstadissa, mutta sielläkin satoi) vuorotellen vettä, räntää, lunta ja jäätä niin, että kadut ovat täynnä loskaa ja metsät täynnä lunta. Käytän skopunktenilta ostamiani "nahka"kenkiä kumisaappaina.

-Miina

8 kommenttia:

Milja kirjoitti...

Hyvännäkönen emäntä...

Ida365.fi kirjoitti...

XDDDDDDDDDDDDDDD LOPETA EN KESTÄ

Ida365.fi kirjoitti...

XDDDDDDDDDDDDDDD LOPETA EN KESTÄ

maukka kirjoitti...

LINDA ON IHAN VITIN KUUMA!!
:P:P:P:P:P:P:P

Aapeli kirjoitti...

NYT MÄ SEN TAJUSIN!!! Linda näyttää ihan salkkareiden Matleenalta!!! (kehu)

juuli kirjoitti...

AHAHAHHA ihana linda :::::::::DDD

Itse_pelimanni kirjoitti...

Juuh, hyvinhan meika siina vetelee... Kylla silma lepaa taalla Espanjan auringonkin alla. Jeminakin tykkasi kovasti, kehui nminun nayttavan lievasti kehitysvammaiselta. Mitas kummaa? Loukkaantuisinko? En tohdi - lomafiilis naas. Las Ramblaskella elehdin aika lailla samaan tyyliin flamencon tahtiin - tosin ehka viela aurinkolasit paassa. Kiitti kamu, oot rakas!!!

Miina kirjoitti...

Hahahahaha!!! xdxD

Aapeli, kuka on salkkareiden Matleena? Olen tietysti pudonnut nyt täysin kärryiltä.... møøøøø

Itse__pelimanni, ota kehuna se kun kerta kehuks oli tarkoitettu! Mitäs se sun äitisi sanoikaan samasta aiheesta???? Nauti lomafiiliksestä ja muista että beibi mä kaipaaan sua, oot rakas kanssa!!!!! Ps nähdään 49 päivän päästä, eikös??