8/31/2011

Maukas syysuutus(?)

hernarii


kaljaajahernarii-onksok


Viitan käyttö edelleen sucks, mutta entä yhdistelmä hernekeitto+kalja?

Mun henk.koht. mielipiteen mukaan hernari rulez, mut beer doesn't. Muut kyllä tykkäsivät kokonaisuudesta. Mitä mieltä te olette, hot or not?

Tämä taisikin olla meidän ensimmäinen ruokavinkkipainoitteinen postaus,
kannattaako tehdä lisää?

Linda (ja Miina)

Ps. postauksella haluaisin herättää yleistä sekä vapaamuotoista keskustelua, tymäkkä aihe saattaa kirvoittaa monenlaisia mielipiteitä. Olen valmistautunut kaikkeen.

5 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

Henkilökohtaisesti inhosin ennen molempia, mutta viime viikolla näin noin 120-vuotiaan 120-senttisen mummon ostavan s-marketista tarjousviiliä ja kolme litran tölkkiä karhua.

Kaljawise oon siis valmis muuttumaan.

noora kirjoitti...

ootte ihan loistavia :---D

ja joo molemmat menee, tosin riippuu mikä olut. suomalaiset menee vain kännissä.

Ida365.fi kirjoitti...

hyi, kalja on aina pahaa joten ei se voi olla tuossakaan hyvää!!

mutta sen kerron teille että minulla on serkkuja jotka laittavat hernariinsa sinappia ja ketsuppia. toinen laittoi niitä pienenä myös puuroonsa......nami

tiiku kirjoitti...

hyi hernekeitto ja kalja molemmat. ehkä vois kokeilla pinaattikeitto ja lonkero ?

Miina kirjoitti...

Lotta, kova mummo! Siellä se mummonmökissään istuu ja syö viiliä kera litran karhun. Minustakin tulee sellainen.

noray, kiitos ilahduttavasta kommentista! Mä ajattelin ennen että kaikki kalja maistuu samalta, mutta ei se kyllä niin ole. Olvi on pahinta!

Ida, on se hernarin tai pitsan kaa, maista vaikka!!!
Sun serkut kuulostaa mun papalta....

tiiku, hyi mutta pinaattikeittohan on usein maitopohjaista ja lonkero taas hapokasta tiskivettä??? Kerro ku oot kokeillu!