10/24/2009

I saw your sister in the cornerstone

Viikonloppu tuli vihdoin! Jotenkin viikot kuluu hitaammin ja hitaammin, mitä pidemmälle syksyä edetään. Aamuisin ei jaksaisi nousta, vaikka olisi nukkunut ideaaliset yhdeksän tunnin yöunet, iltaisin uni taas ei meinaa millään tulla. Perjantain kunniaksi päätettiin lähteä istumaan iltaa ruoan ja juoman merkeissä ja tietysti aivan loistavalla kokoonpanolla.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Sahassa oli mukava palvelu ja kiva tunnelma, ruoka (syötiin mm. hot wingsejä, ristikkoperunoita ja sipulirenkaita) oli hyvää ja kymmenen jälkeen opiskelijat sai alennusta hanajuomista. Ei siis paha ollenkaan ;--)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Viikonloppu alkoi siis varsin mukavasti! Unohdin jopa silmätulehduksen, jonka takia meinas ensin mennä suunnitelmat uusiksi, mutta onneksi sain nopeasti lääkkeet ja mun turbosilmän turvotus laski kivasti iltaa kohden. Kurjinta on se, että pari viikkoa vanhaa ripsaria odottaa roskis ja eyelinerkin pitää varmaan uusia. Ääh, ei yhtään tekis mieli laittaa rahaa tommoseen >:--(

Loppukevennykseksi illan paras kuva, Kaisa, eli siis tuttavallisemmin tohtori John D. Zoidberg, suoraan Futuramasta!

Image and video hosting by TinyPic

Kuin kaksi marjaa, right?

Ida

21 kommenttia:

Rita kirjoitti...

Kivoja kuvia :)

Jutta kirjoitti...

hahhaa futuramakaisa rocks!!!!!!! :: D

Anonyymi kirjoitti...

Tosi paljon tyksin yms!!!!! Harmi kun heitti mun viiksihuitulat roskiin, ainoa miinus palvelussa ==((

t. John D. Zoidberg

Henna kirjoitti...

kivoja kuvia, vika kuva hauska:---D

Anonyymi kirjoitti...

Mikä Idalle on tullu? Ei enää meikkaa tms. ja muutenki näyttää tollaselta huitulalta joka kuvassa....

Anonyymi kirjoitti...

NII JUST IDA miks vitus et enää meikkaa ? mitä sitte vaikka sulla on silmätulehdus, ei tod kiinnosta, en jaksa kattella sua ilman make uppii !!! silmätulehduksii tulee ja silmätulehduksii menee mut MEIKKAUS 4-EVAHHH !! vielä ihan huitulana. no OMA HAMA jos tollasena liikut, mut ehkä Ruma olis ollu meille eilen parempi paikka ku sul ei ees ollu meikkii u know? =(=( nii et mikä vittu sulle on tullu? onks susta tullu joku pummi ku et jaksa ees enää meikkaukseenkaan panostaa!! ihan oikeesti, oon tohtori niin tiedän kyllä asioita että älä viitti moikka

t. (pettynyt) John D. Zoidberg

Anonyymi kirjoitti...

Hah, toi viikko - juttu on niin totta... Ei millään jaksais nousta aamulla, kun ulkona on ihan pimeää :(

Anonyymi kirjoitti...

iiihania hengauskuvia. toivottavasti silmätulehdus on voitettu, se on nii mälsää :< VARSINKIN toi meikkijuttu. ha ha, miten löytyikin noin mätsävää zoidberg-kuva ! :-D

emmi / NO FASHION VICTIMS kirjoitti...

Voi jeesus kun oot kaunis ilman meikkiäkin, sähän voit heittää ripsarit ihan pysyvästi roskiin ;>

Mut harmi että sullakin taas se silmäpaska :< mä oon täs just varailemassa sitä silmälääkäriä, jos sais tähän jotain selkoa edes...vähän jänskättää kyl ettei sit ois mitään ihmeellistä :/ toivottavasti sun simpulat paranee pian!

WHY GREY kirjoitti...

iida! ihanaa saada sut takas :)ja tää blogi vaikutta hyvältä, varsinkin toi teidän esittelypostaus/kaiffarikirja merkintä oli sydämet sulattava!

whyjenny

HEI MÄ TUNNEN SUT, MÄ LUEN TÄTÄ BLOGII NIIN SALEE TUNNEN SUT KUN OMAN SISKON kirjoitti...

Mä en tajuu mikset sä meikkaa. Mä ainakin meikkaisi jos mulla olisi silmätulehdus ei haittaa vaikka silmä olisi paskana, mä olen niin antihuitula!!!!! Mä tunnen myös sut tosi hyvin, eli OMG mitä sulle on käynyt, oot muuttunut ihan vitusti, ei meikkiä?? Onko sun isopappasi koullut ): o tai jotain muuta tosi traagista? Ajoitko kolarin? : o Nyt on kyllä kummia sattunut! Et sä waan ennen ollut huitula..............

Rii kirjoitti...

Mitä noi kommentit anonyymien kommentit oikee o! Vitu läppiä!
Toi ei ollu kyl se mun asia vaan et oli pakko tulla sanoo et herranjumala ku näytät kauniilta ilman meikkiä! : )

ida kirjoitti...

Kiitoksia kuvakehuista!c:

Anonyymi, ihanaa kun joku on huolissaan musta!!Mä oikeesti julkasin nää kuvat ihan siinä toivossa että joku tajuu mun olevan muuttunut huitulaksi, et saisin helppiii(=jeesii, apua)!!! =( Ihana ku oot huolehtivainen, puss<3<3

(pettynyt) John D. Zoidberg, NIIN JUSTTT !! Ei lisättävää, todellakaan!!! meikap forevah!!!

Fenia, no niinpä :--(

kkiira, kiiitoos! :--)) ja joo, silmätulehduksen suhteen ollaan kyllä ihan voitonpuolella jo, onneks, ne on niin rasittavia, etenki ku ne silmätipat ei oo ihan ilmasia ja sit ku laskee siihen päälle uuden ripsarin&eyelinerin hinnan..... huoh D:

Hahhaha, olin itsekin yllättynyt siitä, miten löyty noin hyvä kuva:- D

Emmi, hhaha, näytän kyllä melkoselta babylta ilman ripsiväriä, mutta niinhän mä näytän ilmanki.... :-D

Nää on onneks jo paranemaan päin! Vituttaa vaan kun näitä silmätulehduksia on ollu ihan liikaa viimesten vuosien aikana, mietin kanssa että mistä ihmeestä se johtuu. :-( Toivottavasti sä saat jotain selkoa tilanteeseen lääkäriltä, ja toivotaan ettei oo mitään ihmeellistä/kurjaa!

whyjenny, hauska kuulla!:--) Täällä tosiaan taas, ja oon erittäin innoissani kun meillä on niin kiva jengi postailemassa tänne!

HEI MÄ TUNNEN SUT, MÄ LUEN TÄTÄ BLOGII NIIN SALEE TUNNEN SUT KUN OMAN SISKON, hei ihanaa kun sä TUNNET MUT!!!! Oon tosi otettu, mäki vähän niinku tunnen sut tai sillee u know, mutta joo, mä en tajuu, oon ihan superhuitula vaan nowadays ku en meikkaa.... =( sry, ymmärrän kyl jos et enää haluu lukee / komsuilla!!

Rii, eipä tuolla kai oo kuin yks tommonen ihme huitula-komsu :--D En oo tienny että huitula on sana, mutta nyt oon varma että tästä tulee uus hokema, kuten esim myös "terdestä" ja semmosista.... No voi kiitos, oon melkonen babyface kyllä :-D

emmi / NO FASHION VICTIMS kirjoitti...

Sä oot kyl yks huitula...

ida kirjoitti...

emmi, no enks ookki hei.... etenki ilman ripsarii....

Anonyymi kirjoitti...

missä asutte?

arsi_tissi_mies kirjoitti...

tolla pinkkipaitasella on sika hyvät tissit ! mä diggaan kun oon tissi miehiä

ida kirjoitti...

Anonyymi, Tampereella, näkyyhän se esim. ekasta postauksestakin.

arsi_tissi_mies, y e a h 8---)

Anonyymi kirjoitti...

voi luoja! miten on mahollista että teitä on neljä tekemässä tätä blogia ja silti postauksia tulee ihan hemmetin harvoin?! ette todellakaan oo kuumanlistan arvosia, ihmettelen joka kerta ku avaan kuumanlistan et miks vitus te ootte siel?!

Jutta kirjoitti...

Anonyymi, no niin just mietin ihan samaa!! Miten v*tussa on mahdollista et neljä tyyppii ei saa aikaan postauksii kun näin harvoin, ei niillä varppina voi olla parempaakaan tekemistä tai mtn!! Fucking kuumalista, kusettaa 247

Anonyymi kirjoitti...

Mistä on tuo Ida-nimisen (?) tytön kaunis, kirjailtu liivi peräisin...?