12/11/2011

Unelmia (ja toimistohommia)


ps. Koska on joulu, niin saa toivoa kaikkea. Minä siis toivoisin itselleni...

- ensimmäisen kuvan alusvaatteita
-Jutan ja Miinan takaisin Suomeen
-kuvauskekkereitä vaikkapa juuri 50's hengessä, kuten ylläolevissa otoksissa, tai mitä ikinä nyt keksittäisikään
-myös pukeutumiseen liittyen naamiaisia - hyvän teeman kera (boheemit tukholmalaiset taiteilijat, eri vuosikymmenet jne.)
-kivaa kulttuurimatkaa Idan kanssa Keski-Euroopaan
-korkeavyötäröistä, Levis'-henkistä kulunutta farkkuhametta
-vaaleanruskeaa, villaista neuletakkia
-oman toteemieläimen lemmikiksi, eli welsh corgi -koiran pussspuss!

siinä ne sitten olikin - ehkä ainakin pari toteutuu!

Linda

6 kommenttia:

riikka kirjoitti...

Hassunhauska postaus! :-)

AINO kirjoitti...

Ooooh corgit on niin parasta!

Benjamint kirjoitti...

Mmh tekee mieli aina kommentoida kun mainitaan Tukholma, oon vielä vuodenkin jälkeen ihan vastarakastunut.. Mut joo niin piti sanoa vaan et kivaa pitsiä.

Miina kirjoitti...

Suosittelen Idan kanssa kulttuurimatkaa -ei Keski-Euroopaan vaan jäämeren rannalle ja revontulien alle. Plus mä oon täällä!!!!

Savner deg, kyss og klem!

Anonyymi kirjoitti...

Kivoi rinzikoita!

Linda kirjoitti...

Riikka, kiitoksia :-- )

AINO, äläpä! Ne on mun kohtalonkoiria, ainakin yksi tärkeä asia toteutettavaksi elämässä; oman corgin hankkiminen!

Benjaminit, ha se onpi mainio syy! Tukholma on jotain aivan ihanaa, munkin kesäinen rakkaus säilyi aika vahvana - Tampere tuntui karulta saavuttuani takaisin, ylläri!

Miina, kuukunen Norjassa, me laitetaan mietintämyssyyn Iduveljen kanssa ha :- D

Anonyymi, äläpä!