12/22/2010

HARRI

Tämä postaus on omistettu kaikille niille, joilla Zen Cafen Harri herättää vahvoja visioita. Tämä postaus on myös omistettu kaikille niille, jotka eivät osaa piirtää. Tässä mun ja Lindan näkemys Harrista:

harri yy

harri kaa

harri koo

hartsa nee


Herättääkö teissäkin jonkin biisin tapahtumat vahvoja mielikuvia? Jos herättää, niin hyvä! Lähettäkää meille! Rumimmat toteutukset julkaistaan (esim tämä meidän oma) ja tekijät saa meiltä kaikilta (varsinkin Jutalta, terkkui sille!) ihan _sikana_ rispektii ja kaikkee!!!!!!
Sähköpostiosoite Partajätkän lähettyvillä.

THX MATESSS!

Love, Miina ja Linda

6 kommenttia:

hartsalower!!! kirjoitti...

haluan Harrin soimaan häässäni ja nämä kuvat taustalle!!!!! iha piruu maheetsu!!!!!

Irina kirjoitti...

Harri on paras

Ida365.fi kirjoitti...

mä vielä keksin jotain !!!!!!! warokaa_waan

Miina kirjoitti...

Haha hartsalower Harri on tehnyt itsestään pellen, Harri on töttöröö... en mä tiiä mitä siinä lauletaan mut ollaan tosi ylpeitä meidän taideteoksesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tai en mä tiiä onks Linda mut mää oon ainakiii :P:P:P:P
Ps pliide tee säkin oma kanssa!

Irina, Harri on paras mut jotenkin ankee samalla. En haluaisi olla Harri!

Ilpo heeei, ME ODOTETAAN!!!!!! Toivottiinkin että sä taiteilisit wähäsen..... <3___<3

Anonyymi kirjoitti...

HAHA PARAS ! teinn oman versioooni mutta saaaaaaaa jäädä lähettäMÄTI::D:D:D:D teiiä blogi on muute iha uuuyyyyber huippu ! <3
-LUBUBUBU-

Miina kirjoitti...

Heeeei LUBUBU-kamu kiitos kovasti ja paashan lähettäen omaa versiotas, ei olla saatu vielä yhtäkään!!! >:--(