4/23/2012

Sweet times sweet times sweet times

pöyrä MMÄÄÄ lilii high  hihhii  iih. 5572_1178073016411_1365710046_510906_568230_n  on helpompaa vaan olla hiljaa WEYG sitten siellä taas satoi  miinaida miinu ja lindu linddaaaa  moooo

kamut f u miina-1 copy Kuveja!!!!!! Vuosilta 2006-2009. Nostalgisoin mielessäni näitä vuosia kovastikin. Oikeasti näihin vuosiin kuului huvittavia tyylihuteja, epävarmuutta, Dieselin Fuel for life -tuoksun liikakäyttöä, ällömakeita liköörejä ja varsinkin niiden yhdistelmiä. Tai no jaa, ehkä vuosi 2006 oli minulla vielä aika viaton muun kuin tyylimokien suhteen. Puma Jamaicakin oli suihkittu loppuun jo edellisenä vuonna. Mutta mun tukka vuonna 2006 oli kyllä viitun ruma välillä. Tai 2007 se taisi olla. Tai molempina. Ja kuinka saankaan päänsärkyä ja selittämätöntä ahdistusta, kun haistan ympärilläni häivähdyksenkin Dieselin Fuel for lifea?

 Mutta ei ajatella tyylihuteja nyt (niistä lisää myöhemmin -lupaan!), vaan keskitytään nostalgisoimaan parhaita teinivuosia. Sweet times, sweet times, jeee!!

 Kyss og klem, ha det godt!! 
-Miina


 P.S. Juuri kun olen saanut otsatukan rippeetkin kasvatettua pois, alan (näiden kuvien ansiosta) haaveilla taas sivuotsiksesta. Skal jeg klippe eller ikke????? 

P.P.S. Nenänvalkaisua Norjassa neljä viikkoa jäljellä! Paitsi että en tiedä kuinka uskottava oon jos mun nenä palaa auringossa joka sunnuntai?

(P.P.P.S. MiXXXX bloggerin piti muuttuaaa en osaa käyttää tätä uutta ja kuvat meni ihan tyhmästi stnaaaa)


3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

tuo intiaanipäähine on niin makee!! mistä tollasia saa?? =)

Anonyymi kirjoitti...

uuuu ootpa supersöpö ja kaipaan mun tarralenkkarei

Miina kirjoitti...

Pinja, intiaanipäällikköpäähine on mahetsu! Kuvassa oleva on Lindan kotoa, ja oon varma että naamiaisasuliikkeissä noita varmasti löytyy! :--)

Anonyymi, haha takk! Ja oliks sulla teininä tarralenkkarit? Kul!