8/17/2011

Koevedoksia:)

Olin hiljattain kuvauttamassa yo-kiitoskorttikuvani Studio Kuukkelissa. Kuvaajanani toimi iki-ihana Ukko-Pekka. Kiitos, Ukkis! :)

koevedos3

koevedos4

Ukkis halusi vähän flirttii kuviin niin otettiin sitten kuva mun säihkyvistä sääristä :P

koevedos2

Ei haluttu niin perinteistä asentoa joten otettiin vähän tällainen "keimaileva asenne" kohti kameraa. Oli muuten hauskaa ;)

koevedos1

koevedos6

Vähä ujostutti vaik Ukkishan on wanha tuttu. Terkkuja! Koska otetaan imagokuvia Faceen?

koevedos5

Tanssijalkaa alkoi vipattaa kesken kuvausten ;)

Mitäs piditte? Mikä on teidän lemppari? Itse olen suunnitellut tekeväni kolmen kuvan kuvasarjan, kun noista kaikista hyvistä oli niin vaikea valita.....
Niin, ja jos muitakin kiinnostaa Studio Kuukkeli niin kannattaa ehdottomasti aikaa varatessa mainita Ashacucu, niin saatte 30 %:n alennuksen kaverikuvista. :)

t. miina ja linda

PS! Tamperelaiset huomio! Lauantaina yhdestä eteenpäin on Näsinkalliolla iso kirppis. Mekin ollaan hoodeilla myymässä, eli nähdään siellä eikös????

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

monelta kirppis on?:)

hami kirjoitti...

ihania<3 hyi en halua muistaa mun rippikuvaa ja sitä kuinka huono oon kameran edessä

Anna kirjoitti...

Haha ihan loistavia : D (jos kiinnostunusta edullisille vähän virallisemmille kuville, niin tarjoudun mielelläni. näytettä löytyy blogista :P)

Tuomo kirjoitti...

Moi kaunokainen,

mä olen nähnyt sut moneen otteeseen Tampereen yöelämässä, vaikutat tosi positiiviselta ja avoimelta naisen alulta. Viimeksi taisin törmätä suhun Tivolin sinkkubileissä, päälläsi oli kultainen paljettimekko ja huikeat niittikorot? Moikkasin sua, jos satut muistamaan. Taisit olla myös Kuuban vaahtobileissä, oli kova meno kavereidesi kanssa ;) Oon katsellut sua moneen otteeseen ja päätin sitten laittaa tänne viestiä, kun tiesin, että teillä on tällainen muotiblogi. En todellakaan ole kiinnostunut sinusta vain blogijulkisuuden takia, enemmänkin luulisin meidän olevamme samalla aaltopituudella? Voitaisiin mennä kahville, jos kiinnostaa? Olen itse seikkailijaluonteinen, tumma, pitkä ja myös hyvännäköiseksikin "haukuttu". Toimin myös tanssiryhmä Naughty Firemenissä varakoreografina ;)Jos kiinnostaa, niin lisäileppä facessa kaveriksi, meillä kun lienee jo yhteisiä tuttujakin. Haluaisin tietenkin nähdä kaikki muutkin fb-kuvasi, säihkysääresi ovat todellakin vastustamattomat...... ;P

Anonyymi kirjoitti...

Ei hitto oonks tyhmä vai tyhmä ku menin heti innoisssain googlettaa 'studio kuukkeli'..............

juuli kirjoitti...

uijuiiii ehkä studio kuukkeli voisi auttaa myös minuu pulmissani, omat kiitoskortit on vielä lähettämättä, he he =)))))

karoliina kirjoitti...

ihanat kengät! Pitäsköhän toi kirppari käydä tsekkaileen ku satun Tampereelle just viikonlopuksi...

Ida365.fi kirjoitti...

mun henk.koht. suosikki on number two!!!! PARAS siinä on sitä jtn

Nimi kirjoitti...

En mä tollasia ikinä kehtais lähettää sukulaisilleni :( Sorppa.

Miina kirjoitti...

hami, et ole ainoa kuten kuvista näkyy :--)

Anna, kiitos tiedosta, pistetään korvan taakse!

Tuomo, lisäsin jo!! :P:P:P oon aina ollut heikkona koreografeihin ja muistin sut heti sieltä Onnelasta, olit se komee kokovartalo-Ed Hardy -mies? Ja ihanaa että et pelkästään blogijulkisuuden takia oo kiinnostunu vaan että ollaan aidosti samalla aaltopituudella :):) *wirn*

juuli mä luulen että mulle tulee käymään samoin kun sinulle.... Ukkis on aina sinunkin käytettävissäsi!

karoliina, kiitti! Rakastan niitä todella, mutta koska en oikeasti ole korkokenkäihmisiä, oon tähän mennessä tyytynyt vain ihailemaan niitä kenkähyllyn kunniapaikalta. Joku päivä, tai ilta....

Ida, lähetän sen sulle :):)

Nimi, en minäkään.